מדיניות החזרות והחזרים

רגע לפני שתבחרו לבטל עסקה - אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וננסה לעזור ככל האפשר.
אם בכל זאת החלטתם לבטל, מלאו את פרטיכם בטופס למטה ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם.

ביטול עסקה:

א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
ב. דמי ביטול ייגבו בהתאם לחוק הגנת הצרכן: 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - לפי הנמוך ביניהם.
ג. במקרים מסוימים יחולו עמלות נוספות (כגון עמלת סליקה או ביטול) אם אלו חלו בפועל על העסק.
ד. המוצר יוחזר במצבו המקורי וללא שימוש, כשהוא כולל את כל התוויות, האריזה המקורית והקבלה/אישור הרכישה.
ה. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד לפי דרישת הלקוח, או פריטים הניתנים להעתקה/שכפול/הקלטה אשר אריזתם נפתחה.
ו. לאחר בחינת הבקשה, נשלח תווית משלוח והנחיות מסודרות. שימו לב: פריטים שיישלחו אלינו ללא אישור מוקדם - לא יתקבלו.
ז. לאחר קבלת הפריט וביצוע בדיקה, תישלח אליכם הודעת אישור בדוא"ל.
ח. החזר כספי יבוצע לפי אמצעי התשלום המקורי עד 10 ימי עסקים.
ט. ייתכן שיידרשו מספר ימי עיבוד נוספים מצד הבנק/חברת האשראי עד שההחזר יוצג בפועל.
י. אם חלפו יותר מ-15 ימי עסקים מאישור ההחזר ועדיין לא התקבל הזיכוי - אנא פנו אלינו לבדיקה נוספת.

ביטול הזמנה:

א. אם ההזמנה טרם נקלטה או טרם נשלחה, ניתן לבטלה ללא עלות.
לשינוי פרטי משלוח או לביטול ההזמנה, אנא צור איתנו קשר (מלאו את פרטיכם בטופס למטה) בתוך 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה.
ב. אם ההזמנה כבר נשלחה – יחויב הלקוח בעלות המשלוח ששולמה בפועל על ידי בית העסק, גם אם המוצר טרם התקבל.
בנוסף, ייתכן שיחולו דמי ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן, וכן עמלות נוספות (כגון עמלת סליקה), ככל שאלה חלו בפועל על בית העסק.

החלפות:

במידה ונדרשת החלפה, הדרך היעילה ביותר היא להחזיר את הפריט שברשותכם ולאחר מכן לבצע הזמנה חדשה של הפריט הרצוי.

נזקים או תקלות:

אנו ממליצים לבדוק את תוכן ההזמנה עם קבלתה. אם קיבלתם פריט פגום, ניזוק או לא תואם - נשמח שתיצרו קשר (מלאו את פרטיכם בטופס למטה) בהקדם על מנת שנוכל לטפל במקרה במהירות.

טופס יצירת קשר